ogimage_optymalizacja-konwersji

Optymalizacja konwersji dla startupów

Czy startup powinien się w ogóle zajmować optymalizacją konwersji? Tak, ale w zupełnie inny sposób, niż robi to dojrzała, duża firma. Dowiedz się, co robić, a co warto odpuścić rozpoczynając optymalizację współczynnika konwersji w startupie.

Czytaj dalej »

Co to jest in-video commerce?

Co to jest in-video commerce? Żyjemy w dobie Adblocka. W 2017 roku w Polsce zostało zablokowanych aż 46% reklam, zgodnie z informacjami na stronie interaktywnie.com.

Czytaj dalej »
robert-marczak-seo-dla-fotografów

SEO dla fotografów

SEO dla fotografów Z SEO (rozumianym jako optymalizacja i pozycjonowanie w wyszukiwarce) dla fotografów jest tak, jak z SEO dla każdego rynku. 90% to znajomość

Czytaj dalej »

Social proof w praktyce

Social proof w praktyce Jak przekonać odwiedzających Twoją stronę internetową, że warto skorzystać z Twojej oferty? Nowoczesny design i język korzyści mogą nie zagwarantować Ci

Czytaj dalej »

Marketing internetowy dla fotografów: Reklama na Facebooku

[tm_pb_section admin_label=”section”][tm_pb_row admin_label=”row”][tm_pb_column type=”4_4″][tm_pb_text admin_label=”Text”] Wielu fotografów nie wykorzystuje potencjału marketingu internetowego. Swoją obecność w sieci ograniczają do stworzenia strony internetowej i publikowania zdjęć z sesji

Czytaj dalej »